tisdag 29 september 2009

I väntans tider

Dagen började med en smärra chock - iskallt ute!! Jag stack iväg på cykel och kom bara en liten bit på väg då jag kände att jag borde haft vantar på mig. Innan jag var på arbetet var händerna så kalla att det gjorde ont. Igår hade jag faktisk sandalar på för sista gången i år så det var en överraskning att kylan kom så fort.



Då är det så sista dagen för anmälningar till So you... i morgon. Det ser ut som om vi blir många. Jättekul!

Jag har tittat på stickor och tänkt lite över vilka jag skulle vilja ha. Nu har jag bestämt mig för att vänta med att köpa något tills jag har fått min utmaning. Garn har jag också kollat och tycker att det finns mycket väldigt vackert och många spännande/läckra kvaliteter att välja mellan.

Jag har tittat i stickböcker för att komma ihåg och bli inspirerad och inspirerad det blir jag. Idéer till projekt som kanske kan bli något någon gång. Men just nu stickar jag strumpor för inte att bli fångad av något innan jag skall igång med Holliwood week.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar