söndag 27 september 2009

Nu är jag igång..

JA - nu har jag skickat iväg min anmälan. Det var mycket svårt att bestämma vilken dansstil jag dansar, men jag tror att jag hittade rätt.

Det skall bli så kul att börja igen. Sedan jag hittade utmaningen har jag tänkt mycket på stickning. Jag har stickat i många år men inte så mycket de senaste 10 åren. Lite småprojekt har jag haft men inte de stora som man ger mycket tid och som poppar upp varje gång man har tid över. Just nu stickar jag strumpor för att komma lite igång. Nu tänkte jag att jag skall kolla upp vad det är för specialstickor som jag har läst om i de olika bloggar jag följer. Det kan kanske också vara bra att se på lite olika nya garner som finns. Det kan vara ett första steg på utmaningen. Och är man lite otålig som jag känner mig nu så kan det ju vara bra att ha lite för sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar